Postoji više razloga za redizajn vaše web stranice, neki su ubedljiviji od drugih. Međutim, redizajn vaše web stranice je verovatno jedna od poslednjih stvari o kojima razmišljate u svom poslu. Međutim, važno je razumeti i priznati kritičnu ulogu koju vaša web lokacija igra u vašim nastojanjima da privučete klijente i ukupan uticaj koji ima na prodaju i prihod.
Da bi marketing bio efikasan, svaka tačka kontakta sa potencijalnim kupcem mora biti usklađena. To uključuje vašu web lokaciju koja je jedan od vaših najvažnijih prodavaca. Zato kada razmatrate redizajn web stranice, koja je vaš glavni izlog i ključni igrač u vašim naporima za stvaranje potencijalnih kupaca, trebalo bi da razmotrite sledeće razloge za redizajn web stranice.
Da bi vas shvatili ozbiljno i smatrali profesionalnim, kredibilnim poslom, izuzetno je važno da vaša web lokacija prikazuje jak imidž brenda koji tačno predstavlja vašu kompaniju i obuhvata suštinu vašeg brenda.
Jači imidž brenda ima sposobnost da uzme mala preduzeća i preduzetnike i učini ih da se ističu među svojim većim konkurentima, izjednačavajući uslove.
Sa trendovima u dizajnu koji se menjaju svakih nekoliko godina, web lokacija stara dve ili tri godine lako može izgledati zastarelo u poređenju sa konkurentom koji ima web lokaciju koja je u toku sa najnovijim trendovima dizajna. Najnoviji trendovi dizajna sada zahtevaju ravan dizajn koji koristi jednostavne dvodimenzionalne šare sa čistim, modernim izgledom koji odgovara mobilnim interfejsima kao i desktop računarima.
Potreban je jednostavan, minimalistički pristup dizajnu, koji su prihvatile mnoge velike kompanije. Uz korišćenje mobilnih uređaja u korak da se prevaziđe upotreba desktopa, složeni dizajni sa velikim slikama otežavaju posetiocima da pretražuju vaš web sajt.
Prilagodljivi dizajn čini web lokaciju lako prilagodljivom da odgovara veličini ekrana bilo kog mobilnog uređaja. Kada pregledate svoju analitiku, ako otkrijete da veliki deo posetilaca vaše web lokacije dolazi sa mobilnog uređaja, vreme je za responsivni dizajn.
Posetioci vaše veb lokacije mogu da koriste različite mobilne uređaje kao što su iPad, iPhone, Tablet, Samsung Note itd. Dizajn koji se prilagođava omogućava posetiocima da se lako kreću kroz sve ove jedinstvene uređaje, pružajući odlično korisničko iskustvo.
Štaviše, Google sada govori pretraživačima da li je vaša web lokacija prilagođena mobilnim uređajima ili ne pomoću njihovog novog testa prilagođenog mobilnim uređajima. Ovo će neizbežno uticati na vaš kredibilitet, stopu učestalosti klikova, generisanje potencijalnih klijenata i prodaju.
Možda je vaša web lokacija još uvek ugrađena u flash, što je pretraživačima teško čitati i teško pristupiti na mobilnim uređajima, ili možda vaša web lokacija radi na dodacima koji nisu ažurirani godinama. Ažuriranje vaše web lokacije najnovijom tehnologijom i dodacima pomoći će vašoj web lokaciji da radi bolje i efikasnije, pružajući bolje korisničko iskustvo za vaše posetioce.