SEO je skraćenica od „optimizacija za pretraživače“. To je proces povećanja saobraćaja na vašoj web lokaciji kroz rezultate pretraživača.
Ovo pomaže da vaša web lokacija postane vidljivija. Kada potencijalni klijenti pretražuju termine koji se odnose na vaš brend, imaće veće šanse da otkriju vašu web lokaciju i postanu klijent.
Zamislite da imate fitnes biznis. Na svojoj veb stranici nudite savete o dijeti i vežbanju.
Imate i članak o gubitku težine. Uz dobre SEO prakse, osoba koja pretražuje ključnu reč kao što je „kako smršati“ može imati veće šanse da pronađe taj članak – a samim tim i vaš brend
Trgovci se ponekad osećaju kao da su u sukobu sa Google-om. Pretraživač ne uspeva da rangira njihov najbolji sadržaj, na primer, ili vide ogroman pad saobraćaja nakon algoritamskog ažuriranja.
U stvarnosti, međutim, vaši i Google-ovi ciljevi su isti:
-Pružite najbolji mogući sadržaj za svoju publiku
-Stvorite pozitivno korisničko iskustvo na web lokaciji
-Dajte prioritet sadržaju koji nudi značajnu vrednost
Samo to radite na različite načine. Google analizira milione web lokacija, dok vi analizirate ponašanje vaše specifične publike.
Google koristi više od 200 signala za rangiranje da bi odlučio koji se sadržaji pojavljuju na prvoj stranici rezultata pretraživača. Algoritam obraća pažljivu pažnju na znakove da će određena web stranica korisnicima dati informacije koje traže.
Kada se fokusirate na SEO, birate primarne semantičke ključne reči koje se odnose na nameru pretrage. Pišete sadržaj koji ljudi vole da čitaju i vodite računa da pružite meta informacije kako biste pomogli Google-u da bolje razume.
Ako optimizujete svoju web lokaciju za konverzije, fokusirate se na usmeravanje posetilaca ka određenom cilju, bilo da se pridružuje vašoj listi e-pošte ili kupuje neki od vaših proizvoda.
Znati kako da optimizujete svoju veb lokaciju za SEO i konverzije istovremeno unapređujete oba ova cilja i stvarate bolji odnos između vaše web lokacije i pretraživača.
Prosečno preduzeće troši oko 1 odsto svog ukupnog prihoda na oglašavanje.
Iako to može izgledati kao mali procenat, on se zbraja. Neke industrije, kao što je maloprodaja, troše znatno više na oglase.
Međutim, privlačenje organskog saobraćaja putem SEO-a je besplatno. Morate da platite da biste razvili i promovisali sadržaj, ali to nije ni približno tako skupo kao plaćanje po kliku.
Kada uporedite blisku stopu između pretraživača koji stignu na vaš sajt putem organske pretrage i onih koji dolaze putem plaćenih oglasa, rezultati su ilustrativni. Organska pretraga se zatvara na skoro 15 procenata, dok se plaćena pretraga zatvara na manje od 2 procenta.
Uložite svoj novac u povećanje vašeg organskog saobraćaja. Može potrajati duže, ali rezultati traju duže i rezultiraju više konverzija.
Istraživanje ključnih reči, tehnička revizija, onsite optimizacija, optimizacija iskustva korisnika
Marketing sadržaj, digitalni PR, spoljašnji marketing i promocija
Testiranje performansi na mobilnim uređajima, praćenje povratnih linkova, pristup analitici za pretragu, uklanjanje spam linkova
Optimizacija sadržaja kako bi se on našao na vrhu pretrage na lokalnom nivou.